Pozwól, że weźmiemy sprawy w swoje ręce. Zleć nam przeprowadzenie transakcji i śpij spokojnie.
Odezwij się do nas gdy po raz pierwszy zauważysz wadę zakupionego produktu. Zajmiemy się wszystkimi obowiązkami, które trzeba zrealizować żeby z sukcesem złożyć reklamację.
Reklamacja złożona, a sprzedawca odmawia usunięcia wady argumentując to „uszkodzeniami mechanicznymi”? Nie martw się tym – wiemy jak radzić sobie ze sklepami, które unikają odpowiedzialności.
Niektóre sklepy są niereformowalne – nie uznają reklamacji zakładając, że i tak nie zdecydujesz się na ścieżkę sądową. My takich obaw nie mamy – z chęcią pomożemy Ci bronić swoich racji przed sądem.
Dokonujemy weryfikacji Twojego zgłoszenia. Mimo, że staramy się pomóc każdemu konsumentowi, niestety nie wszystkie reklamacje można rozstrzygnąć na naszą korzyść (upływ terminu lub wada, która faktycznie wynika z naszych działań). Informujemy Cię, czy nasze doświadczenie pozwala nam kontynuację procesu.
Jesteśmy przekonani, że masz duże szanse na pomyślne zakończenie reklamacji, dlatego oferujemy Ci nasze pełne doświadczenie prawnicze oraz wsparcie logistyczne. Doradzamy Ci w wyborze optymalnej metody rozwiązania sprawy, a masz wiele możliwości do wyboru – wymiana na nowy produkt, odstąpienie od umowy, obniżenie ceny lub żądanie naprawy.
Omawiamy warunki naszego wsparcia. Pobieramy opłatę w wysokości 20 PLN, która przede wszystkim pokrywa koszty kuriera. Dokonanie tej opłaty umożliwia nam również weryfikację, czy jesteś osobą, za którą się podajesz i czy faktycznie możesz udzielić nam pełnomocnictwa do reprezentowania Cię w reklamacji. Po pomyślnym zakończeniu reklamacji pobieramy również dodatkową opłatę w wysokości 10% wartości reklamowanego produktu.
Rozpoczynamy działania w Twoim imieniu. Zajmiemy się zgłaszaniem reklamacji, rozwiązywaniem sporów z sprzedawcami, gromadzeniem argumentów technicznych i prawnych oraz odwoływaniem się do najnowszych orzeczeń Sądu Najwyższego. Będziemy na bieżąco informować Cię o postępie sprawy.
Po uzyskaniu od sprzedawcy deklaracji dotyczącej zadowalającego rozwiązania problemu, podejmujemy niezbędne kroki, aby zakończyć sprawę pomyślnie. Wykonujemy przelew na Twoje konto, organizujemy dostawę towaru do naprawy, odbiór nowego produktu oraz zwrot starego.
Zdajemy sobie sprawę, że tematyka reklamacji to skomplikowane zagadnienia. W razie wątpliwości zapraszamy do kontaktu
Claimhub Sp. z o. o. realizuje projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Polska Wschodnia na lata 2014-2020 dla osi priorytetowej I: Przedsiębiorcza Polska Wschodnia, Działanie 1.1 Platformy startowe dla nowych pomysłów, Podziałanie 1.1.2 Rozwój startupów w Polsce Wschodniej pn. „Asystent reklamacji konsumenckich”.
Celem projektu jest stworzenie i komercjalizacja oprogramowania wspierającego konsumentów w składaniu reklamacji i skutecznym prowadzeniu procesów reklamacyjnych. Wkład Funduszy Europejskich w tworzenie platformy eReklamacja.pl wynoszący 999.311 PLN, pozwala nam skutecznie walczyć o egzekwowanie praw konsumentów w Polsce.
Całkowita wartość Projektu: 1.280.259,99 PLN